معاون گردشگری شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان گفت:66 درصد بازدید از غار علیصدر در ایام نوروز افزایش یافته است.

افزایش 66 درصدی  بازدید از غار علیصدربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مسعود ملکی، معاون گردشگری شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان با بیان اینکه افزایش گردشگر داخلی را راهکاری برای کاهش سفرهای خارجی و جلوگیری از خروج ارز در کشور دانست و گفت: رشد گردشگر داخلی به نوعی جهاد اقتصادی و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و معرفی خدمات ایرانی است.

وی ادامه داد: رویداد همدان 2018 و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، مصاحبه ها و اطلاع رسانی های انجام شده و همکاری مطبوعات و رسانه ها کمک کرد تا در نوروز 97 رشد چشمگیر گردشگری در استان همدان رقم بخورد و بیشتر از میانگین رشد گردشگر در سطح کشور باشد.

معاون گردشگری شرکت سیاحتی غار علیصدر همدان با بیان اینکه برای افزایش رضایتمندی گردشگران نوروزی، برنامه های فرهنگی در محوطه علیصدر اجرا شد،افزود: در این چارچوب ویژه برنامه های نوروزخوانی تدارک دیده شد که با استقبال خوب مسافران روبرو است.

گفتنی است؛ طبق آخرین آمار اعلام شده از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، بیش از 101 هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال از غار علیصدر همدان دیدن کردند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/ب

66 در صد بازدید از غار علیصدرافزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار